מכולת משרד והיתרונות שהיא תספק לכם

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

האם אתם צריכים מכולת משרד?

היא הפכה לחלק מהנוף בסביבה העסקית והפרטית שלנו, כאשר מכולת משרד מספקת מגוון נרחב של יתרונות עבור מי שבוחר בה אך ראשית כדאי להבין עבור מי היא מיועדת למעשה?

תחילת השימוש במכולות החל ללא ספק מענף הבנייה, שם היא יכולה לשמש כמשרד מכירות, משרד ניהול או אף חדר אוכל ומנוחה לעובדים בפרויקט כאשר היתרון הגדול הוא שמדובר במבנה נייד אותו ניתן להעביר לאחר מכן לפרויקט הבא. אולם, ישנם עוד שימושים אפשריים עבורה ובהן אנשים המבקשים להקים צימר בשטח הפרטי שלהם, חקלאים שמחפשים פתרון משרדי בתנאי שטח, מפעלי תעשייה הזקוקים למרחב נוסף, בתי ספר אשר עושים בהן שימוש ככיתות לימוד והן יכולות לשמש אף כבתי כנסת זמניים ומרפאה ניידת.

מה היתרונות שמספקת מכולת משרד?

כשאתם בוחרים מסיבה עסקית או פרטית בקונטיינר משרד אתם נהנים למעשה ממגוון יתרונות אפשריים ובהן:

  • ניידות – ניתן להעביר את המבנה היביל בכל עת בצורה פשוטה וקלה יחסית ממקום למקום.
  • בניה ירוקה – המכולה נבנית בתהליך שמונע פגיעה אפשרית בסביבה.
  • מחיר זול יחסית בהשוואה לכל פתרון אחר שיכול לשמש כמשרד בשטח.
  • אפשרות לבנייה בהתאמה לצרכים האישיים ואפשרות לשינוי פנימי בצורה פשוטה בכל עת.
  • מבנה עמיד המשמש לטווח ארוך, למרות החשיפה לפגעי מזג האויר לאורך חודשי השנה.

צרו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עם זמני אספקה מהירים תוך הקפדה על איכות הבנייה

האם אפשר לבצע התאמה אישית לצרכים?

ניתן לשבת עם אדריכל ולבצע תכנון פנימי מקיף של קונטיינר המשרד לרבות בחירת חומרי הגלם, החלוקה הפנימית וגודל החדרים הפנימיים עם חלוקה לפינות עבודה שונות, הבידוד מבחינה אקוסטית וכן תרמית. שינוי מיקום פתיחת הדלת והחלונות, גודל המטבחון, איכות הכלים הסניטריים, בחירת הריהוט וכל בחירה עיצובית שתרצו על מנת שתוכלו לקבל משרד נייד שמתאים באופן מלא לצרכים של העובדים או המנהלים שלכם בשטח. כמובן שניתן למזג את המכולה כך שתוכלו ליהנות מסביבה נוחה ונעימה בכל ימות השנה.

מהו התהליך הנדרש לאחר הזמנת מכולת משרד?

בחרתם במכולת משרד מתאימה לצרכים העסקיים שלכם? כעת החברה ממנה הזמנתם את המבנה הנייד מתחילה לבנות אותו בהתאם לדרישות שנסגרו ביניכם. אתם נדרשים כעת לדאוג להכנת השטח עליו תוצב המכולה, כאשר מומלץ להניחה על שטח ישר עם אפשרות לחיבור לתשתיות כדוגמת חשמל, מים, תקשורת, ביוב. ברגע שהמכולה מוכנה יבוצע ניוד המשרד לשטח ובאמצעות חיבור מהיר אתם מקבלים משרד פעיל בטווח זמן הקצר ביותר ומוכן לעבודה אשר ישמש אתכם לאורך זמן. יכולת ההתניידות של המבנה מהווה יתרון מושלם עבור חברות ועסקים אשר מדלגים בין פרויקט לפרויקט, כך תוכלו לסיים פרויקט זמני ולנייד את מכולת המשרד לאתר הבנייה הבא או אף להשתמש בה כמשרד ניהול לאירועים המתקיימים בשטח.

כמה עולה מכולת משרד?

החלטתם לרכוש מכולת משרד בהתאמה אישית לצרכים שלכם? אנחנו מניחים שכעת השאלה שעולה בראשכם היא מה העלות שלה, קשה להתייחס לכך באופן ישיר כיוון שמדובר על מגוון נרחב של אפשרויות מבחינת גודל, חומרי גלם, בידוד, התאמה לצרכים ועוד אשר משפיעים באופן ישיר על המחיר. 

אשל מבנים ניידים מתמחה במכירת מכולות משרד והיא מספקת ייעוץ מקצועי כך שתוכלו למצוא את הפתרון הנכון והמתאים ביותר לצרכים שלכם, עם מגוון אפשרויות שדרוג שיהפכו את קונטיינר המשרד לחוויה עבודה ומנוחה עבור העובדים שלכם בשטח.