בית ממכולות יתרונות וחסרונות השיטה

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

שוקלים לבנות בית ממכולה?

רגע לפני שאתם מקבלים החלטה כדאי שתכירו את היתרונות והחסרונות של השיטה.

על הטרנד החדש של בית ממכולות כבר שמעתם?

ייתכן ונתקלתם בכתבות בתקופה האחרונה במגזינים של עיצוב ואפילו בפורטלים מובילים או באתרי החדשות על טרנד חדש של בניית בית ממכולה. קשה לשים את האצבע על הסיבה העיקרית להופעתו של פתרון זה כבית מגורים שכן המחשבה על מגורים בבית מקונטיינר או בבית מכולה לבטח היו גורמים לכם לחשוב שאנחנו משוגעים עד לפני כמה זמן, כעת עם עליית מחירי הדיור, מחסור בהתחלות בנייה חדשות ועליית הריבית הפתרון הזה הולך וצובר תאוצה.

מהם היתרונות של בית ממכולות?

כאשר אנו בוחנים את האפשרות של מכולה למגורים עולים כמה יתרונות מרכזיים ובהם:

  • מחיר זול משמעותי – אין שום ספק שמדובר בעלות זולה משמעותית אל מול כל פתרון דיור פונקציונאלי אחר, אנחנו מדברים על עלויות זולות במאות אחוזים עבור פתרון מגורים מעוצב שיכול להיבנות בהתאמה אישית.
  • בנייה מהירה – מרגע קבלת ההחלטה, דרך תכנון וקבלת אישורים אתם יכולים ליהנות מיחידת מגורים מותאמת עבורכם בתוך מספר חודשים.
  • שימוש בחומרים אקולוגיים – הבנייה של בית ממכולות מתאפשר באמצעות שימוש בחומרים ששומרים על הסביבה למשך זמן ממושך.
  • עמידות בפני רעידות אדמה – מזהירים אותנו חדשות לבקרים מפני רעידת אדמה צפויה? מבנה מגורים המורכב ממכולות הינו עמיד בפני רעידת אדמה ומסכן פחות הן אותנו והן את הסביבה במקרה שהיא מתרחשת.
  • התאמה אישית – העובדה שאנו יכולים לבצע פירוק פיאות המכולה ולבנות לעצמנו את בית החלומות עם התאמה אישית לצרכים שלנו.

צרו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עם זמני אספקה מהירים תוך הקפדה על איכות הבנייה

מהם החסרונות של בית ממכולות?

כמו בכל דבר בחיים לצד היתרונות אתם צריכים להיות מודעים גם לחסרונות האפשריים ברגע שאתם בוחרים לבנות את בית החלומות שלכם ממכולה למגורים:

  • לא ניתן לעשות את זה לבד – כדי להגשים את החלום אתם צריכים להיעזר באנשי מקצוע מדויקים ומקצועיים שיבצעו את העבודות בצורה הנכונה והבטוחה לשם מגורים.
  • תכנון מדויק – יש צורך להיעזר באדריכל מכולות בכדי לתכנן את הבית בצורה המדויקת, קחו בחשבון שהדיוק חשוב ביותר שכן יש צורך לבצע חיתוכים מדויקים בכדי להתאים את המכולות אחת לשנייה ולייצר מבנה גדול.
  • גודל המכולה – גדולה של מכולה הינו קבוע מראש מבחינת גובהה ורוחבה ולכן יש לקחת את זה לתשומת הלב בעת התכנון הראשוני של הבית.
  • איטום ובידוד – יש לבצע איטום ובידוד חיצוני ופנימי בכדי שתוכלו להתגורר בצורה בטוחה ולהימנע מחדירת מים או אוויר לתוך המכולה.
  • בידוד תרמי ואקוסטי – יש לבצע בידוד תרמי ואקוסטי מתוך מטרה למנוע השפעה של מזג האוויר החיצוני על הטמפרטורה בתוך הבית, מעבר לכך עליכם לדאוג לבידוד אקוסטי שימנע חדירת רעשים חיצוניים והפרעה לשגרת החיים.
  • שימוש בצבעים מיוחדים – צביעת המכולה צריכה להיעשות על ידי צבע מיוחד למכולה שיאפשר על תחזוקה שלה לאורך זמן ממושך.

היכן רוכשים בית ממכולה?

אשל מבנים הינה החברה המובילה בתחום פתרונות מותאמי לקוח במבנים ניידים, נציגי החברה יסייעו לכם לבנות בית ממכולות שהינו בית אקולוגי משלבי התכנון, קבלת האישורים, יציקת הבטון, חיבור לתשתיות וכל מה שצריך בכדי לספק לכם את הפתרון המושלם שבאמצעותו תוכלו להגשים את החלום שלכם לבית פרטי, מעוצב ועמיד לאורך זמן.