מבני משרדים מפנל מבודד וממכולות מוסבות

מבנה יביל למגורים מבנה נייד - אשל מבנים ניידים

מבני משרדים מפנל מבודד וממכולות מוסבות

מבני משרדים מפנל מבודד במגוון גדלים, תכנון וביצוע אירגון פנים המותאם לצורכי הלקוחות, מחללים פתוחים, דרך חלוקה למשרדים, חדרי המתנה, חדרי שרות הכוללים מטבחונים ותאי שרותים. בנייה מוקפדת ואסתטית פנים וחוץ, בדגש חוץ המבנים מפנל מבודד. אפשרות לחיפויים יוקרתיים. תשתיות חשמל ותקשורת המותאמים למבני משרדים. תשתית חיצונית פשוטה ונוחה לחיבור המבנים לחשמל, מים וביוב.

פרויקטים אחרונים

צרו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עם זמני אספקה מהירים תוך הקפדה והשקעה באיכות  הבנייה

אשל מבנים ניידים מספקת פתרונות זמינים למגוון שימושים רחב, באיכות מוקפדת ובזמני אספקה קצרים. רמי אסולין אשל הוא מנהלה של החברה. רמי סגן אלוף במילואים מביא עמו ניסיון רב שנים בעולם המבנים הניידים ובעולם הלוגיסטי בכלל ומנחיל בחברה תודעת שרות לקוחות, מהימנות, שקיפות והוגנות יוצאי דופן.

מבנה נייד | מבנה יביל | בית יביל

מדוע לבחור בנו?

צוות ניהול, שירות לקוחות, וייצור מהמנוסים בעולם המבנים הניידים.

שרות לקוחות בסטנדרט יוצא דופן בכל התהליך, בדגש מחויבות ואחריות לאחר הספקת המבנים.

לוחות זמנים קצרים תוך הקפדה על איכות בנייה.

פתרונות בניה בהתאמה לצורכי הלקוח, כולל תהליך תחקור למידה ידידותי קצר ויעיל.

מבנה מגורים מפנל מבודד

מבנים ניידים שמשנים את החיים

בשנים האחרונות ענף הבניה הקלה הולך ותופס לו מקום של כבוד, בעיקר בשל היתרונות שהוא מספק ללקוחות המחפשים אחר מבנה מגורים או חברות וארגונים שמחפשים אחר פתרונות למבנים זמניים. בניה של מבנה נייד או מבנה יביל מספקת פתרון מהיר, נוח וכמובן זול מכל פתרון של בנייה קבועה ולכן הביקוש אליו עולה בהתמדה. בשעה שהביקושים עולים כך גם מפותחים פתרונות טכנולוגיים שמסייעים לבניה מהירה ואיכותית יותר של מבני המגורים, אחד הפתרונות האלה הוא ללא ספק הפנל המבודד.

 

מהו למעשה פנל מבודד?

פנל מבודד או בשמו השני סנדוויץ' הוא למעשה שיטת בניה שמורכבת משלוש שכבות: שכבת פח חיצונית, שכבת פח פנימית כאשר ביניהן מוכנסת שכבת מילוי שעשויה קלקר, צמר סלעים דחוס או פוליאוריתן. המטרה בשימוש של בניה מפנל מבודד היא למעשה ליצור שלוש שכבות אשר פועלות בשיתוף פעולה ומעבירות כוחות משכבה לשכבה, כאשר השכבות הללו מודבקות באמצעות דבק פוליאוריתני הן יכולות לשאת בעומס גדול יותר ללא חשש של קריסה.

היתרונות של שימוש בפנל מבודד

בניה באמצעות פנל בידוד מוקצף הפכה ללא ספק לאחת משיטות הבניה המובילות בהן עושים שימוש בעת בניית מבנים ניידים או מבנים יבילים. השימוש בשיטה זו פופולארי בשל היתרונות הרבים שהיא מספקת ובהן: עלויות ייצור נמוכות, חומר היכול לשאת עומסים כבדים לאורך תקופת זמן ממושכת, מדובר בשיטת בנייה ירוקה שאין בה חשש לזיהום הסביבה, ניתן להגיע לרמות גימור גבוהות ובכך למעשה לספק למבנים יבילים מראה עיצובי ויוקרתי וכמובן היתרונות הטבעיים והחשובים בטמונים בעת שימוש בבידוד והם בכך שמבחינה אקוסטית בניה מפל מבודד מספקת לנו הפחתה משמעותית של רעשים חיצוניים וכן בידוד מפני מזג אוויר.

פנל מבודד דקורטיבי?

אם בעבר בניה מפנל מבודד נבעה בעיקר בשל העובדה שהוא מספק חומר בידוד איכותי עם יכולת לשאת במשקלים כבדים, כיום אנו עדים להתפתחות טכנולוגית שמספקת לנו פנל מבודד דקורטיבי או פאנל מבודד מעוצב המגיעים עם טקסטורה מובנית ומעטפת שאף מייתרות עבורנו את הצורך בטייח או בשכבת חיפוי. כיום ישנם מגוון נרחב של פנלים מעוצבים הנבדלים אחד מהאחר מבחינת המרקם או הדוגמא שעימו הם מגיעים. כאשר אנו מקבלים יתרון פונקציונאלי של בידוד ועמידות לצד פתרון עיצובי קל להבין כיצד פנלים מבודדים הפכו להיות כה מבוקשים והובילו לדחיפה של ענף הבניה הקלה.  מבחינת שאלת העלות של פאנל מבודד מחיר למ"ר ניתן כמובן לומר כי היא תלויה בסוג, בעובי, ברמת הבידוד ובחומר הבידוד ולכן היא יכולה לנוע ממחיר של עשרות שקלים ועד לכמה מאות שקלים.

ומעל הכל חשוב גם החיסכון

אחד התפקידים המרכזיים של פנל מבודד הוא כמובן לספק בידוד מבחינה אקוסטית ומבחינת מזג האוויר בין פנים המבנה למה שמתרחש מחוץ לו. ברמה האקוסטית הבידוד נועד לשם הפחתה של חדירת רעשים חיצוניים ויצירת אקוסטיקה נעימה בתוך המבנה, ברמת הבידוד מפני חום וקור המטרה היא כמובן לייצר אווירה נינוחה שאינה מושפעת בצורה קיצונית מתנאי מזג האוויר כך שקור לא יחדור למבנה וחום ולא יזלוג ממנו החוצה. בידוד איכותי מספק לכם כמובן גם חיסכון בצריכת החשמל כיוון שבידוד נכון מפחית את הצורך בחימום או קירור ממושך של המבנה. אשל מבנים המתמחה בבניית מבנים ניידים למשרדים ובתי מגורים מבצעת בנייה באמצעות פנלים מבודדים ומספקת לכם את כל היתרונות שיהפכו לכם את החיים לקלים ונוחים.

לפרטים ומידע נוסף חייגו אלינו: 077-80-535-69 כתבו אלינו ונחזור אליכם בהקדם!

פרוייקטים ולקוחות ממליצים

מבנה יביל למגורים מבנה נייד - אשל מבנים ניידים