מבני שרותים, מקלחות ומלתחות

מבנה יביל למגורים מבנה נייד - אשל מבנים ניידים

מקלחות ניידות להשכרה מבני שירותים ומלתחות​

מבנים במגוון גדלים הבנויים מפנל מבודד וממכולות מוסבות.
המבנים עשויים באופן מוקפד, בעלי מראה אסתטי של חוץ ופנים תאי המבנים.
ניתן להזמין ברמת מפרט בסיס שהינו לכשעצמו ברמה איכותית וכן ובתצורה מהודרת הכוללת קירות גבס ירוק עמיד למים, שפכטל וצביעה אקרילית, רצפת קרמיקה, חיפויי קרמיקה על הקירות,
הנמכת תקרה המתאימה לחדרים רטובים, חלונות איוורור בתצורת קיפ או רפפה וכל מתקני הסניטציה לשימוש נוח ונעים.
כל אותם מבנים יבילים כוללים תשתית חיצונית פשוטה ומהירה לתשתיות מים, ביוב וחשמל.

פרויקטים אחרונים

צרו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עם זמני אספקה מהירים תוך הקפדה והשקעה באיכות  הבנייה

אשל מבנים ניידים מספקת פתרונות זמינים למגוון שימושים רחב, באיכות מוקפדת ובזמני אספקה קצרים, כולל מקלחות ניידות להשכרה. רמי אסולין אשל הוא מנהלה של החברה. רמי סגן אלוף במילואים מביא עמו ניסיון רב שנים בעולם המבנים הניידים ובעולם הלוגיסטי בכלל ומנחיל בחברה תודעת שרות לקוחות, מהימנות, שקיפות והוגנות יוצאי דופן.

מבנה נייד | מבנה יביל | בית יביל

מדוע לבחור בנו?

צוות ניהול, שירות לקוחות, וייצור מהמנוסים בעולם המבנים הניידים.

שרות לקוחות בסטנדרט יוצא דופן בכל התהליך, בדגש מחויבות ואחריות לאחר הספקת המבנים.

לוחות זמנים קצרים תוך הקפדה על איכות בנייה.

פתרונות בניה בהתאמה לצורכי הלקוח, כולל תהליך תחקור למידה ידידותי קצר ויעיל.

מבני שירותים, מקלחות ניידות להשכרה ומלתחות שסוגרים לכם
את הפינה בכל אירוע המתקיים בשטח

בכל תכנון של אירוע, הופעה או אפילו פעילות בשטח עליכם לחשוב כיצד אתם מצליחים לספק לכל אחד מהאורחים או העובדים שלכם פתרון לצרכים שעלולים להתעורר בכל רגע. אשל מבנים ניידים מזמינה אתכם להכיר את הפתרונות הניידים המובילים בישראל. כל אלה מתנקזים לשימוש חכם במבנה יביל לצורכיכם.

האם באמת חשבתם על הכול?

כשאתם מתכננים הפקה של אירוע או הפקה נדרשת מכם חשיבה על כל הפרטים שאותם יש לסגור למען הצלחת האירוע. המחשבה על מעטפת שלמה שאמורה לספק פתרון לעשרות, מאות ואולי אלפי משתתפים באירוע מובילה לצורך למצוא תשובות שיוכלו לתת מענה בצורה הטובה ביותר ואחד הדברים החשובים ביותר בהם כדאי להתמקד הוא נושא השירותים והמקלחות. אם בעבר הסתמכנו על שירותים כימיים שהוצבו בפינות אירוע, כיום יש אפשרות לרכישתם של שירותים ניידים ומקלחות ניידות להשכרה ברמות גימור שונות שיכולות לפתור עבורכם את הבעיה.

שירותים ניידים לאירועים

כשאנחנו חושבים על שירותים ניידים מיד עולה בראשנו המחשבה על שירותים כימיים, ועל מה שקורה עימם לאחר שימוש של עשרות או מאות משתתפים באירועים המתקיימים בשטח. מסתבר שהיום לא חייבים להתפשר וניתן לספק פתרון איכותי, יעיל ואף מפואר בדמות שירותים ניידים לאירועים ואף כאשר יש צורך בכך גם במבנים המשמשים עבור מקלחות ניידות להשכרה או מכירה לשימוש באירועים שונים. שירותים ניידים מבית אשל מבנים ניידים מגיעים במגוון גדלים ובנויים מפנלים מבודדים וממכולות שהוסבו לשם שימוש כשירותים ניידים לשטח.

המבנים עשויים באופן מוקפד, הם בעלי מראה אסתטי חיצוני ופנימה כולל תאי השירותים הניידים כמו גם מקלחות ניידות להשכרה. ניתן להזמין שירותים ניידים לאירועים ברמת איכות גבוהה גם ברמת המפרט הבסיסי וכן שירותים ניידים מפוארים המצוידים בקירות גבס עמידים למים ולחות, צביעה אקרילית, רצפות בחיפוי קרמיקה, חיפוי קרמיקה על קירות תאי השירותים הניידים או תאי המקלחות הניידות, הנמכות תקרה המותאמות באופן מיוחד לחדרים רטובים, חלונות אוורור וכמובן את כל המתקנים הסניטרים הדרושים לשם אספקת שרות נוח ונעים עבור המשתמשים. לבטח כעת עולה שאלה הנוגעת לסוגיית שירותים ניידים מחיר? ובכן התשובה לכם משתנה בהתאם לצרכים, לגודל ולרמת הגימור ולכן אתם מוזמנים לפנות אלינו בכדי למצוא את התשובה.

שירותים מפוארים לאירועים מבית אשל מבנים

כשאתם זקוקים לתאי שירותים ניידים או למקלחות ניידות להשכרה או מכירה, לאירוע שלכם, אין ספק שהשם הראשון שאותו אתם צריכים להכיר הוא אשל מבנים ניידים, במשך שנים ארוכות אנו מספקים את הפתרונות הזמינים, הניידים והיעילים ביותר למגוון רחב של שימושים וזאת באמצעות מהימנות, שקיפות והגינות עם זמני אספקה מהירים. שירותים ניידים לאירועים מבית אשל מבנים ניידים כוללים תשתית חיצונית שמאפשרת חיבור מהיר לתשתיות מים, ביוב וחשמל

לפרטים ומידע נוסף חייגו אלינו: 077-80-535-69 כתבו אלינו ונחזור אליכם בהקדם!