מבנים יעודיים למטבחים והסעדה

מבנה יביל למגורים מבנה נייד - אשל מבנים ניידים

מבנים יעודיים למטבחים והסעדה

מבנים לשימוש כמטבחים, מזנונים, קיוסקים ועוד.
מבנים אלו נמסרים ללקוחותינו באופן מושלם ונבנים בשיתוף עם החברה המובילה בישראל למבני מטבח ומסעדות ניידות.

פרויקטים אחרונים

צרו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עם זמני אספקה מהירים תוך הקפדה והשקעה באיכות  הבנייה

אשל מבנים ניידים מספקת פתרונות זמינים למגוון שימושים רחב, באיכות מוקפדת ובזמני אספקה קצרים. רמי אסולין אשל הוא מנהלה של החברה. רמי סגן אלוף במילואים מביא עמו ניסיון רב שנים בעולם המבנים הניידים ובעולם הלוגיסטי בכלל ומנחיל בחברה תודעת שרות לקוחות, מהימנות, שקיפות והוגנות יוצאי דופן.

מבנה נייד | מבנה יביל | בית יביל

מדוע לבחור בנו?

צוות ניהול, שירות לקוחות, וייצור מהמנוסים בעולם המבנים הניידים.

שרות לקוחות בסטנדרט יוצא דופן בכל התהליך, בדגש מחויבות ואחריות לאחר הספקת המבנים.

לוחות זמנים קצרים תוך הקפדה על איכות בנייה.

פתרונות בניה בהתאמה לצורכי הלקוח, כולל תהליך תחקור למידה ידידותי קצר ויעיל.

המבנה הייעודי למטבחים והסעדה שמספק לכם פתרון מושלם בתנאי שטח

במשך שנים ארוכות אירועים המתקיימים בתנאי שטח היוו אתגר גדול מבחינת הקמת מטבח והסעדה לאורחים. כיום קיימים מבנים ייעודים ניידים בדמותו של מבנה יביל– שמספקים לכם פתרון מושלם ומאפשרים לכם ליהנות מאיכות ונוחות עבודה גם בתנאי שטח מלאים.

האתגר של מטבח נייד בתנאי שטח

אירועים, מופעים ואפילו עבודות גדולות שהתקיימו בשטח תמיד היוו אתגר מרכזי מבחינת ההסעדה, שכן הקמת מטבח נייד שיכול לתפקד בצורה מלאה ולספק פתרון לבישול והכנת מזון בשטח אינה משימה קלה. הדרישות המחמירות הקשורות לבישול והכנת מזון, לצד שמירה על איכות ותנאים נדרשים הובילה לא מעט מפיקים של אירועים או מופעי ענק שהתקיימו בשטח ואף הנהלות של ארגונים להסתמך על קייטרינגים שנדרשו לשלוח את המנות לשטח. הדרישות הגוברות למתן מענה הולם, לצד הפתרונות שהציגו מבנים ניידים או מבנים יבילים המותאמים לתנאי שטח הובילו למציאת פתרון איכותי שמסוגל לתת מענה בכל נקודה על המפה.

מטבח נייד לאירועים

בשנים האחרונות מבנים ניידים הפכו לפתרונות מובילים עבור משרדים, חנויות פופאפ ואפילו הקמה של דירות מגורים ולכן לא קשה להבין כיצד מטבח מכולה נייד הופך להיות חלק מהנוף באירועים ומופעים המתקיימים בשטח. ארגון הפקה של אירוע, מופע ואפילו עבודות שטח בהיקף נרחב שכוללות עובדים רבים דורשות מן המארגנים לדאוג לפתרון בדמות מטבח יביל. הרצון לספק הסעדה עבור עשרות או מאות אנשים בתנאי שטח מובילה מפיקים רבים להכרה של מטבח נייד לאירועים, אשר יכול להיות משונע ממקום למקום בצורה פשוטה ובטוחה ולמעשה מהווה פתרון מושלם.

פודטיינר – השם החם בעולם ההסעדה בתנאי שטח

הצורך בשירותי הסעדה ניידים שיכולים להגיע לכל נקודה על המפה ולספק פתרון הולם להסעדה בשטח, הוביל למציאת פתרון דווקא באמצעות מטבח מכולה נייד או מטבח מכולה יביל. כיום ניתן להסב מכולות או מבנים ניידים בצורה מהירה למטבח משוכלל שכולל את כל האביזרים הדרושים לבישול והכנת מזון בשטח. מטבח הוא תמיד לב ליבה של כל פעילות אנושית, בין אם מדובר במטבח נייד או מטבח קבוע, עדיין יש לתת תשומת לב לבחירה נכונה של ניצול החלל והתאמת הצרכים למשתמש. אחד הטרנדים הלוהטים של התחום הוא כמובן הפודטריינר אשר מהווה מטבח מכולה נייד שאותו ניתן לשנע ועל ידי כל לגרום ללקוחות בכל רחבי הארץ ליהנות מהאוכל שלכם.

מטבח נייד לאירועים מבית אשל מבנים ניידים

אשל מבנים צברה את הניסיון המוביל בישראל במתן פתרונות בדמות מבנים ניידים. ניתן כיום לרכוש מבנים המיועדים לשימוש כמטבחים, מזנונים או קיוסקים אשר מוזמנים בחברה ונמסרים לאחר שהם עוברים הסבה ומותאמים לשימוש כמטבחים יבילים או מסעדות ניידות באופן מלא, על כל המשתמש מכך וזאת תוך מתן שירות, אחריות וכמובן זמני הספקה מהירים.

לפרטים ומידע נוסף חייגו אלינו: 077-80-535-69 כתבו אלינו ונחזור אליכם בהקדם!