מה ההבדל בין מבנה נייד לקראוון

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

רגע לפני שאתם רוכשים מבנה נייד בואו נדבר- מה ההבדל בין מבנה לנייד לקראוון.

 

מדוע הפכו מבנים ניידים לכה מבוקשים?

מצוקת הדיור בישראל וחוסר היכולת של זוגות צעירים ומשפחות בישראל לממש את החלום ולרכוש דירה מובילים לא מעט אנשים לנסות ולחפש פתרונות חלופיים שיספקו מענה הולם. בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בביקושים לרכישת מבנה נייד, אשר מהווה פתרון זול משמעותית ומהיר בהרבה מול כל אופציה בניה פונקציונלית אחרת, כאשר האפשרויות הן של רכישת מבנים ניידים, קרוואנים, מכולות למגורים ועוד. אז ננסה לסייע לכם להבין מה ההבדל בין מבנה נייד לקראוון את ההבדלים והיתרונות בבחירה בין מבנה נייד וקרוואן.

מהם היתרונות הטמונים בבחירה בקרוואן?

קל לשינוע ולתנועה – קרוואן הוא האופציה הנוחה ביותר במידה ואתם מחפשים פתרון שאותו תוכלו לשנע במידת הצורך בצורה מהירה ופשוטה ומבלי שתצטרכו להסתמך על גורם חיצוני שיסייע לכם.

קומה אחת – מתאים בעיקר למי שמחפש פתרון צמוד קרקע, אין אפשרות להרחיבו או לבנות קומות נוספות.

מספר דגמים – אפשרות לבחירה מבין דגמים שונים ואפשרויות שונות בהתאם לצרכים האישיים או המשפחתיים שלכם, בין היתר קרוואן מדם T או דגם U שהינם קרוואן אמריקאי.

מחירים משתנים – אפשרויות הבחירה המגוונות, רמות הגימור השונות מאפשרים לכם טווח מחירים נוח עבור כל משפחה ישראלית כאשר ישנה אפשרות לבחירה בקרוואן עץ.

צרו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עם זמני אספקה מהירים תוך הקפדה על איכות הבנייה

מהם היתרונות הטמונים בבחירה ברכישת מבנה נייד?

מבנים ניידים שימשו עד לפני כמה עשרות שנים כמבנים המיועדים בעיקר למשרדים בשטח, כיתות לימוד, חדרי שירותים, משרדי מכירות, בתי כנסת ופתרונות נוספים לצרכים שהתעוררו. בשנים האחרונות אנו רואים שימוש במבנים ניידים גם כפתרונות מגורים, כאשר באמצעות בעלות על הקרקע אתם יכולים ליהנות מפתרון זמין עם פנל מבודד, נוח וזול משמעותית מבניה קונבנציונלית.

  • מתאים בעיקר לאזורים כפרים – פחות לאזורים עירוניים, מהווה פתרון אפשרי נוח לבתים צמודי קרקע.
  • אפשרות לבנייה של עד שתי קומות, מאפשרת מגורים בתנאים נוחים לכל משפחה.
  • עלויות שנעות בין 5000 ₪ ל 250000 ₪, תלוי כמובן אם מדובר במבנה יד שניה או חדש עם התאמה אישית.
  • אפשרות לשינוע – אומנם בשל מידות של 12 מטר אורך ו4.5 מטר רוחב ניתן להניף באמצעות מנוף ולהוביל על ידי משאית לאחר ניתוק מתשתיות מקומיות.

 

מתלבטים אם לבצע רכישה של מבנה נייד?

חשוב לקחת בחשבון שבכל רכישה של מבנה נייד ישנן נושאים נוספים שאותם יש לקחת בחשבון ובהן: לא ניתן להניח מבנה נייד בשטח מבלי לקבל ראשית אישורים מתאימים מהרשות המקומית, יש לקחת בחשבון את כל נושא הכנת השטח בו אתם מתכוונים להציב את המבנה וכן חיבור לתשתיות כדוגמת מים, ביוב וחשמל.

 

אז היכן מבצעים רכישה של מבנה נייד?

אם אתם מתכוונים לרכוש מבנה יביל או קרוואן אנחנו תמיד ממליצים להתייעץ עם מי שיכול לספק לכם את כל המידע, להעניק הכוונה ואף לסייע לכם בהתאמת הפתרון המותאם ביותר לצרכים שלכם. אשל מבנים ניידים היא החברה המובילה בישראל בהתאמת פתרונות מותאמי לקוח בתחום המבנים הניידים. מוזמנים ליצור קשר או להתקשר 077-8053569 ונציגי החברה ישמחו לסייע לכם לבצע את הבחירה הנכונה.