פנל מבודד-כל היתרונות

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

כל היתרונות שאתם מקבלים מבנייה באמצעות פנל מבודד

 

מהו למעשה פנל מבודד?

פנל מבודד לעיתים מכונה גם בשם "פנל סנדויץ' מבודד" בשל העובדה שהוא מורכב ממספר שכבות, בדומה מאוד לסנדויץ' שכולנו אוהבים להכין בבית.

בדרך כלל מדובר בפנלים אשר מכילים ליבה מרכזית של חומר פולימרי או צמר סלעים אשר נדחסים בין שכבות חיצוניות העשויות במרבית המקרים מחומרים מתכתיים.

 

כיצד בניה קלה הולכת ותופסת את מקומה בשנים האחרונות?

עלויות הדיור הגבוהות ומשבר הדיור הובילו את ענף הבנייה לתור אחר פתרונות אחרים שיכולים להוזיל את העלויות. אחד הפתרונות היותר מבוקשים בשנים האחרונות הוא בניה קלה, שיטת בניה המסתמכת על אלמנטים שמגיעים מוכנים ומורכבים בשטח עצמו. ייצור מוקדם מבטיח למעשה חיסכון גדול בעלויות, שימוש בחומר גלם איכותי ואף תרומה לאיכות הסביבה. אחד האלמנטים שעליהם מבוססת הבניה הקלה הוא בניה באמצעות פנלים מבודדים, מאחר והם מעניקים יתרונות רבים הן בעת הבנייה והן בשימוש במבנה לאחר מכן.

בניה מפנל מבודד, מדוע כדאי?

ישנן סיבות רבות לבניה מפנלים מבודדים, היא מאפשרת יתרונות מהותיים הן לצוותי הבניה, לצוותי העיצוב והאדריכלות וכמובן למשתמשים הסופיים שהם הדיירים עצמם. עבור צוותי בנייה ועיצוב, פנלים מבודדים קלים מאוד להתקנה והם אינם דורשים ציוד יקר או ציוד מקצועי במיוחד. ניתן לומר שבניה באמצעות פנל מבודד מקצרת את הליך הבניה בצורה משמעותית ומוזילה את העלויות הן מבחינת חומרי הגלם והן מבחינת כמות העובדים הנדרשת  בכך היא הופכת לפתרון מושלם עבור כל מי שמעוניין להשיג עלויות זולות יותר. . מבחינה עיצובית פנלים מבודדים יכולים להגיע בגדלים, צבעים ואפשרויות גימור שונות כך שניתן להגשים באמצעותן כל בקשה עיצובית. מבחינת הלקוחות הסופיים, אשר מתגוררים במבנה או עובדים בתוכו בהנחה שמדובר במבנה המיועד למשרד, מחסן או כל שימוש עסקי אחר, שימוש בפנל מבודד מוביל לחיסכון באנרגיה מאחר שהפנלים מסייעים לשפר את הבידוד התרמי של המבנה ובאמצעות כך מייתרים את הצורך המתמשך בחימום או קירור המבנה במשך זמן רב.

צרו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עם זמני אספקה מהירים תוך הקפדה על איכות הבנייה

בניה באמצעות הפנל המבודד תורמת לבנייה ירוקה

בניה ירוקה היא ללא ספק אחד המערכים המובילים את תעשיית הבנייה בשנים האחרונות, מתוך הצורך וההבנה כי קיים צורך לעשות שימוש בחומרים ומשאבים שיוכלו לסייע לנו להגן על הסביבה ובו בזמן לאפשר חיסכון באנרגיה לטווח הארוך. בניה קלה היא ללא ספק פתרון מושלם גם בתחום הבניה הירוקה שכן היא מאפשר לנו לייצר את מרבית המבנה במפעל, לדוגמא ייצור של פנלים מבודדים במפעל ולשנע אותם לשטח להתקנה בלבד. בצורת בניה זו אנו למעשה עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים ונהנים מבניה מהירה שאינה פוגעת או מזהמת את הקרקע לעומת בניה קונבנציונאלית.

בניה מפנל מבודד היא הפתרון המושלם לצרכים שלכם

בניה קלה הולכת ותופסת את מקומה כאחד הפתרונות הכי יעילים מבחינת עלות ומבחינת תועלת וצריכת אנרגיה בעת תפעול המבנה. מבנים כאלה יכולים לשמש כמשרדים ניידים, מחסנים, בתי כנסת זמניים, כיתות לימוד, ארכיון, חדרי שינה ומנוחה, חדרי אוכל וכמובן למגוון נוסף של שימושים שעולים בראשכם. אשל מבנים ניידים מומחים במכירה ושיווק של מבנים ניידים מפנל מבודד תוך התאמה לצרכי הלקוח ותשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי בדרך למבנה הבא שלכם.