המדריך להצבת מבנה נייד בשטח

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

כיצד הפך המבנה הנייד לכל כך מבוקש?

מצוקת הדיור לצד היתרונות הרבים הטמונים במבנה נייד או כפי שהיא מכונה בשפה המקצועית מבנה יביל, הפכו אותו בשנים האחרונות לאחד מהפתרונות המבוקשים בישראל הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. מבנה זה הוא למעשה מבנה אשר ניתן להזמינו ולקבלו לשטח, לאחר שהוא נבנה במפעל ומובל אליו על גבי משאיות. בעת העברתו והצבתו בשטח מחובר המבנה אל התשתיות השונות הנדרשות לשם הפעלות ובהן חשמל, ביוב, תקשורת, מים וכד'. עלותו הזולה יחסית לצד מהירות הבניה הפכו אותו בשנים האחרונות למבוקש ביותר, גם מעבר לצרכים של פתרון זמני.

מה צריך לדעת לפני שמחליטים על רכישת המבנה הנייד?

החלטתם להתקדם לכיוון של רכישת המבנה הנייד? מעולה, אבל עליכם לדעת מספר דברים חשובים לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית. למרות שמדובר במבנה שהוא נייד ולעיתים נדמה שאין צורך באישורים כדי להציבו על הקרקע הפרטית שלכם, גם בית נייד, קרוואן נייד בין אם הם משמשים למגורים ובין אם משמשים למטרות עסקיות מחייבים קבלת היתר בניה מהרשות המקומית שבה אתם מתגוררים. הצבת בית יביל על הקרקע מבלי לקבל היתר עלולה לסכן אתכם בקנס מנהלי ובצו הריסה.

כיצד מוציאים אישור למבנה הנייד?

ההמלצה הראשונית שלנו היא כמובן לפנות לרשות המקומית לשם בירור ראשוני וכללי בדבר הצבת מבנה זה, אם קיבלתם אור ירוק זה הזמן לפנות לקבלת היתר בניה. הליך הוצאת אישור להצבת מבנה נייד בשטח דורש מכם לפנות לאדריכל אשר יכין עבורכם את התוכנית ויסייע לכם להגיש גרמושקה לוועדה המקומית, זאת בנוסף לקבל אישורים דרושים מחברת החשמל, תאגיד המים המקומי ולעיתים אף כיבוי אש. משך הליך האישור משתנה מרשות לרשות אך יכול להימשך ממספר חודשים ועד שנה ומעלה במקרים מסוימים. בכל מקרה אנו כמובן ממליצים לכם להיעזר באיש מקצוע, בסבלנות הנדרשת וכמובן מייעצים לכם שלא להתקין מבנה בשטח במידה ועדיין לא קיבלתם אישור.

צרו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עם זמני אספקה מהירים תוך הקפדה על איכות הבנייה

סוגים שונים של מבנים המצריכים אישור

ישנם סוגים שונים של מבנים שהם ניידים אשר עלולים לשמש כבית יביל או כמבנה יביל למגורים. קראוון נייד הוא אחד הפתרונות אשר אינם מצריכים קבלת היתר בניה מן הרשות המקומית, כמובן רק במידה והוא ניצב על גלגלים וניתן לשנע אותו באופן מיידי. מכולה, צימר, מבנה טרומי, בית נייד הם מבנים אשר מחייבים אישור של הועדה המקומית לתכנון ובנייה לפני הצבתם בשטח. מיד לאחר קבלת אישור אנו ממליצים לכם להתקדם לשלב הבא של הכנת השטח עליו אתם מתכוונים להניח את המבנה, יש לדאוג ליישר את השטח וליצור הגבהה שתמנע הצפות עתידיות וכפי שכבר ציינו חשוב לייצר גישה לתשתיות הדרושות.

פתרון יעיל למטרות שונות

בין אם אתם מחפשים לייצר לעצמכם פתרון זמני או קבוע כדוגמת קראוון מגורים ובין אם אתם מעוניינים להתקין מבנה נייד שישמש כבית כנסת, מחסן, משרד ואולי אף חדר ישיבות אין ספק שהפתרון הכי יעיל עבורכם מבחינת עלויות, לוחות זמנים והתאמה אישית לצרכים הוא מבנה יביל. חברת אשל מבנים היא החברה המתמחה במכירה ושיווק של המבנה הנייד תוך התאמה לצרכי הלקוח, לאורך השנים מספקת אשל מבנים שירות לקוחות שמלווה אתכם עם יועצים מקצועיים משלב הפניה לחברה ועד למסירת המבנה לבעלים. אנו יודעים לספק מענה לכל צורך באמצעות מגוון נרחב של פתרונות יעילים.