מבנה יביל למגורים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
מבנה יביל למגורים

מבנה יביל למגורים- כל היתרונות שהופכים אותו לפתרון מבוקש

מחירי הדיור שמטפסים בעולם וגם בישראל הפכו את חלום רכישת הדירה לרחוק מתמיד, בדיוק בתקופה שבה כולנו מחפשים אחר פתרונות דיור שיוכלו להפוך את החיים שלנו לנוחים יותר. יוקר המחיה ותשלומים גבוהים מובילים משפחות רבות לתור אחר פתרונות שיצמצמו עבורן את ההוצאות החודשיות, בדיוק בשל כך מבנה יביל למגורים מושך את תשומת הלב של משפחות ישראליות כדרך להגשמת חלום בתחום המגורים.

מבנה יביל למגורים

מבנים יבילים למגורים יכולים להוות פתרון מושלם הן מבחינה תקציבית והן מבחינה עיצובית עבור מגוון נרחב של צרכים החל מדירת מגורים לזוגות צעירים, משפחות, רווקים ורווקות וסטודנטים. היתרונות המרכזיים של בחירה באפשרות זו הן בעיקר סביב העלויות והביצוע המהיר אך לא רק, כיום מספקים מבנים יבילים תשובה הולמת בנושאים של עמידות לאורך שנים, עיצוב, התאמה לצרכים אישיים ועוד. מבנה יביל למגורים הוא למעשה מבנה נייד שאותו אנו בונים ומשנעים למקום ההתקנה לאחר ביצוע עבודות התשתית הדרושות, בשל שיטת הבניה הקלה משך הבניה של מבנה כזה יכול להמשך ממספר שבועות ועד לחודשים ספורים.

היתרונות של מבנים יבילים

כאשר אתם בוחרים ללכת על פתרון של מבנה יביל למגורים, שעתיד לשמש אתכם ואת המשפחה שלכם, אתם למעשה זוכים במספר יתרונות מרכזיים ובהם: עלות הבנייה של מבנה מסוג זה נמוכה בהרבה לעומת כל פתרון מגורים אחר שקיים בשוק, איכות המבנים גבוהה והיא מבוצעת ללא פשרות תוך עמידות גבוהה לאורך שנים ובידוד תרמי ואקוסטי שיגנו עליכם מפני חום וקור והן מפני רעשים חיצוניים. בנוסף לכך את המבנה היביל למגורים תוכלו לעצב עם אדריכל בהתאם לצרכים שלכם ואף להגשים בו כל חלום עיצובי שיש לכם, כך למעשה תזכו בתכנון אדריכלי קפדני שמותאם באופן מושלם כמו כפפה ליד שלכם.

צרו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עם זמני אספקה מהירים תוך הקפדה על איכות הבנייה

בחרתם במבנה יביל? אלה השלבים שעליכם לעבור בדרך להגשמת החלום

הליך בנייתם של מבנים יבילים מורכב ממספר שלבים שאותם עליכם לעבור: השלב הראשון הוא כמובן מציאת קרקע עם זכויות בניה שעליה תבקשו למקם את הבית היביל שלכם, קחו בחשבון שעליכם לבחור מגרש עם זכויות בניה וזה התנאי הראשון להצלחה. עם מציאת המגרש זה הזמן לפנות לאדריכל שעימו יחד תבנו למעשה את תוכנית המבנה אותה עליכם להגיש לרשויות המקומיות כדי לקבל את ההיתר הדרוש. במקביל להגשת התוכנית לאישור זה הזמן לפנות ולקבל הצעת מחיר מחברה המתמחה בבניית מבנה יביל למגורים כדוגמת אשל מבנים, שם תקבלו הצעת מחיר ראשונית. קיבלתם היתר מהרשות המקומית להקמת מבנה יביל? בשלב זה נוכל לספק לכם את הצעת המחיר הסופית ולהכין עבורכם את תוכנית העבודה עד להשלמת הפרויקט. מה נותר כעת? כמובן להתחיל בהליך הבניה.

הליך הבנייה של מבנה יביל למגורים

ברגע שכל האישורים נמצאים בידכם וסגרתם את ההליך מולנו אנו נצא לדרך עם בניית הבית היביל העתידי שלכם, חשוב שתדעו כי במבנים יבילים אין התפשרות והם כוללים התקנת יסודות וממ"ד בהתאם לכל הדרישות והתקנים. יציקת היסודות וחיבור לכל תשתיות החשמל, התקשורת, הביוב והמים. לפני שמתחילים חשוב לנו לציין כי האחריות על יישור ופילוס השטח כמו גם הכנת התשתיות הינן באחריותו של מזמין המבנה ואינו קשור במישרין לחברת אשל מבנים ניידים. יחד עם זאת חשוב לציין כי החיבור לתשתיות הנו יחסית

פשוט ואינו מצריך הוצאה מיוחדת. בתוקף היותנו המובילים בתחום, אנו כמובן גם מייעצים ומתאמים עם הלקוח על מנת שנוכל לבצע את החיבורים לתשתיות

לבסוף, כאשר הכול מוכן אנו נבצע את שינוע המבנה היביל לשטח וכמובן שנתקין ונבצע את כל החיבורים. התכנון הקפדני והליווי המקצועי לכל אורך הדרך יבטיח לכם ביצוע מושלם ובהתאם לצרכים שאותם ביקשתם וכל עם בקרת איכות, תכנון וביצוע ברמה גבוהה ללא פשרות. אשל מבנים ניידים תשמח לסייע לכם להגשים את חלום הדירה באמצעות פתרון של מבנה יביל למגורים שיענה על כל הצרכים שלכם ומעבר.