כל היתרונות של מבנה נייד שאתם חייבים להכיר

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
מבנה נייד למגורים

שינויים מתרחשים בכל יום בסביבה שבה אנו חיים, שינויים שיש ביכולתם להשפיע על הכלכלה ועל אורח החיים שלנו. היכולת שלנו להמשיך קדימה למרות כל האתגרים תלויה במידה רבה במידת המודעות שלנו לחדשנות ופתרונות יעילים שיכולים לשפר את אורח החיים שלנו ואף לחסוך לנו לא מעט כסף. מבנים ניידים הם ללא ספק אחד מהפתרונות שיכולים להוות פתרון ללא מעט צרכים.

מהו מבנה נייד ועבור מה הוא יכול לשמש?

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במודעות ובעקבות כך בשימוש במבנה נייד, או בשמו הנוסף מבנה יביל. מבנה כזה הוא למעשה מבנה שאותו ניתן לשנע ממקום למקום בצורה פשוטה יחסית, בניגוד לקרוואן הוא אינו מצויד בגלגלים ולכן גם אין לו יכולת תנועה. השימוש במבנים אלה התרחב לאחרונה וניתן לראות אותם כמספקים פתרונות עבור אירועים ותצוגות, פתרון להרחבת מבנה קיים, בתי חולים שנבנים בשטח, כיתות לימוד, פתרונות אחסון, חדרי אוכל, בתי כנסת, משרד מכירות ועם העלייה במחירי הדיור אף כיחידות דיור להשכרה. כיום אנו יכולים לראות עלייה בשימוש במבנים יבילים כמעט בכל פינה בישראל, היתרונות שלהם הפכו אותם לאחד מהפתרונות המבוקשים בשל היתרונות הטמונים במהלך ההתקנה והשימוש בהם.

מהן היתרונות של מבנה נייד?

היתרון הראשון של שימוש במבנה יביל הוא כמובן בעלויות שלו, כבעלים על עסק אתם מחפשים את הפתרון שלא יפרוץ עבורכם את מסגרת התקציב ומבנים ניידים מספקים לכם את כל היתרונות של מבנה קבוע בעלויות נמוכות בהרבה. יתרון שני וחשוב הוא ההתאמה לצרכים שלכם, בין אם אתם זקוקים לבוטקה לשומר או למשרד מכירות בשטח, אתם יכולים למצוא במבנה יביל פתרון לצורך הספציפי שלכם באמצעות מגוון גדלים אפשריים שיכולים לשמש מכיתת לימוד דרך פתרונות שינה בשטח ועד לחדר אוכל לעובדים או לתלמידים. יתרון שלישי הוא בהתקנה קלה ופשוטה בכל מקום, באמצעות שינוע מבנים ניידים יכולים להגיע לכל נקודה ושם באמצעות חיבור לתשתיות של מים, חשמל ותקשורת הם ניתנים להפעלה בתוך זמן קצר.

צרו קשר עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עם זמני אספקה מהירים תוך הקפדה על איכות הבנייה

מבנה נייד הוא הפתרון שתמיד חיפשתם

בין אם אתם מתגוררים במושב, בכפר או בעיר ומחפשים פתרון זמני או קבוע בעלות נמוכה לשטח מסחרי או להרחבת בית פרטי מבנים ניידים הם פתרון נפלא. ניתן להתקין אותם בכל מקום, גם אם מדובר בשטח מישורי ואז באמצעות הגבהה מעל פני השטח למניעת הצפות. כל מה שאתם צריכים זה להיות בעלי זכויות על הקרקע ומיד עם קבלת אישורים כחוק מהרשויות ניתן לשנע את המבנה לשטח ולחברו לתשתיות מים, חשמל וביוב במהירות ובקלות.

סוגים שונים של מבנה נייד

ישנם מספר סוגים של מבנים יבילים ובהם מבני עץ אותם ניתן לראות בעיקר במושבים או באזורים כפריים כצימרים, אך גם משמשים כמשרדים או מבנה אבטחה. סוג נוסף שאותו ניתן לראות הוא קרוואן אמריקאי שאותם קל לזהות בעיקר כמשרדי מכירות באתרי בניה, כמבנים זמניים שמותקנים לשם פתרונות נקודתיים כדוגמת בתי כנסת או חדרי אוכל וכד'. סוג שלישי הוא בדמות מבנה נייד מפנל מבודד אשר הינם עמידים ומורכבים על רצפת בטון עם קונסטרוקציה, מבנים אלה מספקים פתרון הולם לחום וקור. זקוקים לייעוץ והתאמה של מבנה נייד לצרכים שלכם? אשל מבנים ניידים הינה החברה המובילה באספקת פתרונות בתחום המבנים הניידים וזאת באמצעות מענה מקצועי, שרות לקוחות ומהימנות מן הפניה הראשונה ועד למסירת המפתח לבעל הדירה.